Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος « Τρέχει, τρέχει το νερό ? και παραμύθια φτιάχνει» και του πολιτιστικού « Έλληνες ζωγράφοι του 19ου αιώνα» πραγματοποιήθηκε η διήμερη εκδρομή στο Ναύπλιο στις 22-23 Απριλίου σε συνεργασία με το Γυμνάσιο Γουμέρου, στο οποίο οι μαθητές εκπονούσαν αντίστοιχο περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα «Τρέχει το νερό στης μηχανής το μύλο». Η πρώτη στάση της εκδρομής έγινε στη Δημητσάνα, στο υπαίθριο μουσείο υδροκίνησης. Εκεί οι μαθητές περιηγήθηκαν στη νεροτριβή, στο νερόμυλο, στο βυρσοδεψείο και στον μπαρουτόμυλο. Το φυσικό τοπίο με τα νερά και την πρασινάδα ήταν ειδυλλιακό. Αφού ενημερωθήκαμε από τον υπεύθυνο του μουσείου για τους υδροκίνητους μηχανισμούς στην παραδοσιακή κοινωνία και βγάλαμε αρκετές «σέλφις», μεταβήκαμε μέσω της εθνικής οδού Πύργου- Τριπόλεως στο κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Νέας Κίου. Οι υπεύθυνες του Κ.Π.Ε. μας παρουσίασαν το πρόγραμμά τους «Ερασίνος , ο γιος του βράχου» και συζητήσαμε για τα οφέλη του νερού στον άνθρωπο και τον πλανήτη. Το απόγευμα περιδιαβήκαμε στα γραφικά στενά του Ναυπλίου και νιώσαμε ότι μπήκαμε σε μια μηχανή του χρόνου όπου μας πηγαίνει πίσω, εκεί που ο Καποδίστριας οργάνωνε το ανεξάρτητο ελληνικό κράτος του1830 και δυνάμεις σκοταδισμού οδήγησαν στη δολοφονία του έξω από την εκκλησία του αγίου Σπυρίδωνα. Το βράδυ όλοι μαζί διασκεδάσαμε σε ταβέρνα, όπου οι μαθητές μας επέδειξαν ιδιαίτερες ικανότητες στο τραγούδι και στο χορό. Το Σάββατο 23 Απριλίου το πρωί επισκεφτήκαμε το παράρτημα της Εθνικής Πινακοθήκης και ξεναγηθήκαμε από τη ζωγράφο κυρία Μάρα η οποία μας εξήγησε πώς να «διαβάζουμε» τους πίνακες. Το μεσημέρι πήγαμε στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Ομάδα μαθητών, της Β΄και Γ? Λυκείου Λαμπείας και Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου Γουμέρου, παρουσίασε αποσπάσματα από τις αρχαίες τραγωδίες «Αντιγόνη» και «Ελένη» αντίστοιχα, στη συνέχεια μας έγινε επίδειξη από ξεναγό της ακουστικής στο θέατρο. Ήταν εντυπωσιακό και συγκινητικό το θέαμα που παρουσίασαν οι μαθητές. Μετά την Επίδαυρο ξεκίνησε ο δρόμος της επιστροφής για τη Λαμπεία και το Γούμερο, έχοντας «γεμίσει» από ωραίες εικόνες και συναισθήματα.