Η δράση Προσεγγίζοντας αλλιώς την γνώση που σχετίζεται με τα μαθηματικά-fractals, τη φύση και την τέχνη περιλάμβανε ορισμένα στάδια. Στην αρχή, έγινε μια προσέγγιση για την γεωμετρία στην φύση και στον άνθρωπο καθώς και στο τι σημαίνει ο όρος fractal. Στη συνέχεια, ακολούθησε ένας βιωματικός τρόπος: μια περιήγηση στη φύση κοντά στο σχολείο και στον τόπο τους. Κατά την διάρκεια της περιήγησης, οι μαθητές αναζητούσαν τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα/fractals στο φυσικό πλούτο της περιοχής τους.
Το τρίτο στάδιο ήταν η αποτύπωση όλων των παραπάνω στην τέχνη. Ασχοληθήκαμε κυρίως με τον Mauritius Cornelius Escherο οποίος μην έχοντας γνώση των μαθηματικών όρων συνδύασε τα μαθηματικά με την τέχνη δημιουργώντας έργα δυναμικά όπου διάφοροι επιστημονικοί κλάδοι τα χρησιμοποίησαν στις μελέτες τους.